úterý 20. dubna 2010

Muži v říji

Viděl jsem některé zdařilé dokumenty režiséra Roberta Sedláčka, zajímalo mě, jak se vypořádal s hraným filmovým formátem. Kdybych to měl říci jednoduše, film mě vyjma několika scén téměř ničím nezaujal. Jednoduše bych na něj aplikoval slova pana Topolánka, když hovořil o českém národě ve smyslu :"knedlo, zelo, vepřo." K tomu samozřejmě pivo, které je ovšem ve filmu zastíněno slivovicí. Střet samců roubený vtipy. I žid se najde i gay.
To, co mi na projekci hodně vadilo, bylo špatné ozvučení, inu Velký sál zvládne hudbu a taneční křepčení všeho druhu, ale kinosál to není, minimálně prvních dvacet minut filmu jsem měl problém, abych v hluku rozeznával jednotlivá slova, paradoxně jsem si musel číst anglické titulky, které při této projekci k filmu byly přidány, ještě že tak. Krknout si a prdnout a těšit se na nové dokumentární filmy režiséra Sedláčka, těm tleskám. Na Muže v říji asi brzo zapomenu.

Trailer

Žádné komentáře:

Okomentovat